Page Header

EDITORIAL TEAMREVIEWERS FOCUS AND SCOPEPUBLICATION ETHICSAUTHOR GUIDELINESONLINE SUBMISSIONSAUTHOR FEESVISITOR STATISTICSINDEXING & ABSTRACTING

ISSN ONLINE

DOWNLOADS

 

User
Journal Content

Browse
  • By Issue
  • By Author
  • By Title
  • Other Journals

VISITORS STATS

Flag Counter

Jurnal Makna visitor statistics

  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
Home > Archives > Vol 10, No 1 (2022)

Vol 10, No 1 (2022)

Februari 2022

DOI: http://dx.doi.org/10.30659/jikm.v10i1

Table of Contents

Articles

Strategi Komunikasi di Masa Pandemi COVID-19 dengan menggunakan Komunikasi Non-verbal
Fanuella Justine Inchaosy Loupatty
PDF
1-16
Optimalisasi Instagram @Siapdarling Sebagai Media Komunikasi Sosial Pembangunan Untuk Mengkampanyekan Generasi Muda Sadar Lingkungan
Fitria Safiratun Nabilah, Jessica Wiguna, Novreza Malafitri, Saifuddin Zuhri
PDF
17-27
PEMANFAATAN NEW MEDIA UNTUK EFEKTIVITAS KOMUNIKASI DI ERA PANDEMI
fikri shofin mubarok
PDF
28-42
ANALISIS PENGARUH AKTOR PADA TAGAR #ROKETCHINA DI MEDIA SOSIAL TWITTER MENGGUNAKAN SOCIAL NETWORK ANALYSIS (SNA)
Chryshella Jovanica, Denok Dwi Rahmintaningrum, Hanin Annisa Nuradni, Anisa Salsabila
PDF
43-56
Islamic Book Publishing in Indonesia in the Cultural Industry Perspective
Mubarok Mubarok, Urip Mulyadi
PDF
57-68


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.