Page Header

EDITORIAL TEAMREVIEWERS FOCUS AND SCOPEPUBLICATION ETHICSAUTHOR GUIDELINESONLINE SUBMISSIONSAUTHOR FEESVISITOR STATISTICSINDEXING & ABSTRACTING

ISSN ONLINE

DOWNLOADS

 

User
Journal Content

Browse
  • By Issue
  • By Author
  • By Title
  • Other Journals

VISITORS STATS

Flag Counter

Jurnal Makna visitor statistics

  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
Home > Archives > Vol 10, No 2 (2022)

Vol 10, No 2 (2022)

Agustus 2022

DOI: http://dx.doi.org/10.30659/jikm.v10i2

Table of Contents

Articles

Kegiatan Direct Marketing di PT TELKOM Indonesia Datel Brebes Dalam Meningkatkan Pengguna Baru Indihome
Rahmanita Budi Aisah, Dewi K Soedarsono
10.30659/jikm.v10i2.20847
PDF
82-89
Pengaruh Tingkat Literasi Digital Terhadap Pengelolaan Privasi Komunikasi Remaja Dalam Peer Group (Survei Pada Siswa Ma Usb Filial Man Batam)
Nuria Milga Yusuf, Intan Putri Cahyani, Garcia Krisnando Nathanael
10.30659/jikm.v10i2.21999
PDF
90-107
Proses Media Relations Basarnas Provinsi Bengkulu dalam Menjalin Hubungan Baik dengan Media Massa
Yanto - -
10.30659/jikm.v10i2.22534
PDF
108-117
Determinan Keputusan Belanja Online Customer Hijab Ar Rafi Di Galeri Diandra Demak
Dyah Kusumawati, Anita Septiani Rosana
10.30659/jikm.v10i2.24610
PDF
118-129
Hubungan Antara Dukungan Keluarga dengan Kecemasan pada Mahasiswa yang Sedang Mengerjakan Skripsi
Rizka Agustianisa
10.30659/jikm.v10i2.14577
PDF
130-137
Indra Kenz's Self-Disclosure Analysis on Social Media
Rita Herlina, Zyana Nurhaliza
10.30659/jikm.v10i2.22567
PDF
138-146


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.