Page Header

EDITORIAL TEAMREVIEWERS FOCUS AND SCOPEPUBLICATION ETHICSAUTHOR GUIDELINESONLINE SUBMISSIONSAUTHOR FEESVISITOR STATISTICSINDEXING & ABSTRACTING

ISSN ONLINE

DOWNLOADS

 

User
Journal Content

Browse
  • By Issue
  • By Author
  • By Title
  • Other Journals

VISITORS STATS

Flag Counter

Jurnal Makna visitor statistics

  • Home
  • About
  • Login
  • Register
  • Search
  • Current
  • Archives
  • Announcements
Home > Archives > Vol 10, No 2 (2022)

Vol 10, No 2 (2022)

Agustus 2022

DOI: http://dx.doi.org/10.30659/jikm.v10i2

Table of Contents

Articles

Kegiatan Direct Marketing di PT TELKOM Indonesia Datel Brebes Dalam Meningkatkan Pengguna Baru Indihome
Rahmanita Budi Aisah, Dewi K Soedarsono
PDF
82-89
Pengaruh Tingkat Literasi Digital Terhadap Pengelolaan Privasi Komunikasi Remaja Dalam Peer Group (Survei Pada Siswa Ma Usb Filial Man Batam)
Nuria Milga Yusuf, Intan Putri Cahyani, Garcia Krisnando Nathanael
PDF
90-107
Proses Media Relations Basarnas Provinsi Bengkulu dalam Menjalin Hubungan Baik dengan Media Massa
Yanto - -
PDF
108-117
Determinan Keputusan Belanja Online Customer Hijab Ar Rafi Di Galeri Diandra Demak
Dyah Kusumawati, Anita Septiani Rosana
PDF
118-129
Hubungan Antara Dukungan Keluarga dengan Kecemasan pada Mahasiswa yang Sedang Mengerjakan Skripsi
Rizka Agustianisa
PDF
130-137
Indra Kenz's Self-Disclosure Analysis on Social Media
Rita Herlina, Zyana Nurhaliza
PDF
138-146


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.